社名 株式会社サンリョー・エイチ・アール
所在地 愛知県蒲郡市大塚町平原124-303
代表取締役 加藤宏基
設立 1999年8月24日
資本金 1500万円
事業内容 人材サービス業
許可番号 労働者派遣事業 派23-302541
厚生労働省職業安定局「人材サービス総合サイト」
http://www.jinzai-sougou.go.jp/srv110.aspx(参照)
従業員数 82人
取引銀行 岡崎信用金庫
住信SBIネット銀行
商工組合中央金庫
日本政策金融公庫
Company name: Sanryohr Company Limited
Address: 124-303 Hirahara, Otsuka-cho, Gamagori,
Aichi, Japan
Representative Director: Hiroki Kato
Established on August 24, 1999
Capital 15 million yen
Business Description Human Resource Service Business
License No.: Worker Dispatching Undertaking 23-302541
Ministry of Health, Labour and Welfare, Employment Security Bureau "Human Resources Services General Website
http://www.jinzai-sougou.go.jp/srv110.aspx
Number of employees: 82
Bank of Account:
Okazaki Shinkin Bank
SBI Sumishin Net Bank
The Shoko Chukin Bank
Japan Finance Corporation
2018年7月7日
合資会社ジャパンテクニカルシステムより、株式会社サンリョー・エイチ・アールに組織変更。
July 7, 2018
Reorganisation from Japan Technical Systems Limited Partnership to Sanryohr Company Limited
本社 愛知県蒲郡市大塚町平原124-303
東岡崎連絡事務所 岡崎市中町1-5-2
Head office: 124-303 Hirahara, Otsuka-cho, Gamagori, Aichi, Japan
Higashi-Okazaki Liaison Office 1-5-2 Naka-machi, Okazaki City
愛知県名古屋市、岡崎市、刈谷市、安城市、西尾市、知立市
Nagoya City, Okazaki City, Kariya City, Anjo City, Nishio City, Chiryu City, Aichi Prefecture
当社は、グローバルな視野に立ち事業を展開することを目指しております。海外における事業拠点を持つと同時に、人も物もボーターレスに行き交う現代の顧客ニーズに応えるべく、準備を進めております。
We aim to develop our business from a global perspective. As well as having a presence overseas, we are preparing to meet the needs of our customers in today's world where people and goods move around without boats.
■労働者派遣事業法に基づく国内及び海外での人材派遣業務
■翻訳・通訳サービスの提供及び海外情報提供サービス
■国内外の市場調査及び企業間の海外取引のコンサルティング
■輸出入代行業務及び輸入商品販売
■一般貨物自動車運送業における運搬作業の請負
■ビル、マンション、商業施設、店舗等の清掃及びメンテナンス
■商品の仕分け、梱包及び発送業務の請負
■広告、ITに関する企画及びデザイン制作
Provision of translation and interpretation services and overseas information provision services.
Domestic and international market research and consulting for overseas transactions between companies
Import and export agency services and sales of imported products
Import and export agency services and sales of imported products
Cleaning and maintaining buildings, condominiums, commercial facilities, shops, etc.
Sorting, packing and shipping of goods
Advertising and I.T. planning and design production
●各種社会保険、有給休暇、交通費、深夜・残業手当
●在籍証明書発行・コンビニ受理制度
●作業服、安全靴貸与。
●BBQ、ビンゴ大会、ミカン収穫、盆暮れ懇親会(現在休止中)
●単身、ファミリーに対応したアパート・マンションの紹介
●日本語研修制度 (JLPT日本語能力試験N2~N3レベル)
●「ビジネススキル 基礎養成講座」
●多言語翻訳通訳サービス
(英語、タガログ語、ポルトガル語、インドネシア語、スワヒリ語)
●iDeCo(イデコ、個人型確定拠出年金)
●生活福祉資金貸付制度(無利子)
Various types of social insurance, paid holidays, transportation expenses, late-night and overtime allowances.
Issuance of certificates of enrollment and acceptance at convenience stores
Work clothes and safety shoes are provided.
BBQ, bingo, tangerine harvesting, party at the end of the year (currently suspended).
Japanese language training system (JLP)
Japanese language training system (JLPT JLPT N2-N3 level)
Business Skills Basic Training Course
Multilingual translation and interpretation service
(Multilingual translation and interpretation service (English, Tagalog, Portuguese, Indonesian, Swahili)
iDeCo (Individual Defined Contribution Pension Plan)
Loan system for welfare funds (no interest)
キャリアコンサルティングという言葉をご存知ですか。「より条件の良い(時給単価が高い等)仕事を紹介してもらうこと」、そんなイメージがありますね。ではあなたにとっての「良い条件」は何でしょうか。あなたが心から仕事に打ち込めて、充実した毎日を送るためにはどんなことが満たされればいいのでしょう。さらに、社員であるあなたが意欲を持って働けばひいては会社の生産性も上がることになります。そんな会社や社会とのいい関係を築いていくことはあなたの人生をもっと豊かにするはずです。あなたの新しいチャレンジをサポートするキャリアコンサルティング相談窓口です。
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